prox

Jadikan Aku Yang Kedua Full Episode Online Streaming


jadikan-aku-yang-kedua-ep-1

Jadikan Aku Yang Kedua Full Episode Online Streaming

Drama popular kisah percintaan romantis lakonan amyra rosli dan amr baharin

Jumlah Episod: 20

OST LAGU TEMA DRAMA Jadikan Aku Yang Kedua
TONTON Jadikan Aku Yang Kedua FULL EPISODE

SENARAI WATAK PELAKON DRAMA Jadikan Aku Yang Kedua

Amyra Rosli sebagai Nuha Saqeena
Amar Baharin sebagai Thaqif Aswad
Rahim Omar sebagai Haji Lokman
Nadia Khils sebagai Nurin
Adibah Noor sebagai Hajah Latifah
Yana Samsudin sebagai Wawa /  Wazirah
Fahrin Ahmad sebagai Cikgu Rashid

Sipnosis Drama Jadikan Aku Yang Kedua

Mengisahkan kisah percintaan antara waheeda dan thaqif yang pernuh warna warni.

Tonton Drama Jadikan Aku Yang Kedua FUll Episode Online

Kisah percintaan yang menarik hati.