prox

OST Lagu Teduhan Kasih


teduhan-kasih-full-episode-online-streaming_thumb[1]
OST Lagu Latar Tema Drama Teduhan Kasih
 
Jumlah Episod: 28
Adaptasi : Novel teduhan Kasih
 
 
SENARAI WATAK PELAKON DRAMA TEDUHAN KASIH
 
Adi Putra sebagai Ehsan
Shah Iskandar sebagai Rizal
Nabila Huda sebagai iffa
 
Sipnosis Drama Teduhan Kasih
 
Mengisahkan kisah percintaan pasangan Iffa (nabila huda) dan Ryzal (Shah Iskandar) yang ditentang oleh keluarga dan ibunya Puan Suraya. Kebahagian yang diharapkan akhirnya berkecai apabila rizal sering memukul iffa selepas berkahwin dan ditambah pula puan suraya yang ingin menjodohkan anaknya rizal dengan ayu yang juga merupakan kawan baik iffa.
 


Info Lirik Lagu Tema Hanya Aku - Hyper Act
 
Bersama janji kau sentuh rasa percaya
Hangat dinginmu mengundang rindu kecewa
Hanya aku dihuni sepi rasa kasihmu
[*] Hanya ku yang mencari
Rembulan masih ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku
Apakah mungkin berulang janji setia
Apa kan kekal ataupun menyambut duka
Dan dirimu di janji Sang Sempurna
Dan kecewa kini dipulih rasa kasihmu
Ulang [*]
Dihuni rasa rindu
Hanya ku yang mencari
Rembulan masih ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku
Dingin rasa kasihmu
Bagai bintang bersemi
Rindu janji bicara
Kekal selamanya
Walau sekadar mimpi
Tak pernah ku peduli
Selamanya kan ku pasti merindui dirimu
Hanya aku
 


OST Drama Teduhan Kasih Streaming